CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 24. oktober 2008

Syk, sykere, sykmeldt

I dag er det FN-dagen, men isteden for å stille ut bilder jeg har tatt av barna den siste uka, og "vennskapstreet" de har trykt med hendene sine, så feirer jeg med pencillin og nesespray. Jepp, her ligger jeg, dagen lang. Jeg var redd for at jeg kom til å kjede meg da legen sykmeldte meg, men jeg har vært så dårlig at det har jeg ikke tenkt på en gang. Mia og Øyvind kommer til helga, og i morra skal Inger og Stefan ha vors til ære for dem. Foreløpig vet jeg ikke om jeg orker å dra dit for å si hei en gang, men jeg håper på bedring til da! Nå får jeg plutselig masse bidrag til danseshowet fra andre enn jazz, og det er jo kjempebra! Ligger jo her og mottar mailer og setter sammen show,er ikke så mya annet fornuftig jeg får til. Danseshowet er forresten fredag 14. november klokka 21:00 på Rick's!

0 kommentarer: