CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 18. mai 2008

GRATULERER MED DAGEN! =)


Hele familien Brurok!=) Gjengen som liker 17. mai! ;)


Det ble bare en time å se på borgertoget i byen i dag, delvis fordi det var ganske gøy i går... ;) Jeg var på tradisjonell 16. mai fest i kollektivet, for Krølle HAR jo faktisk bursdag i dag! =) Vi måtte ta bilde med oss og bildene på veggen! =) Hehe. Vi somla SOM VANLIG og kom ikke på byen før det bare var Tiger det var håp om å komme inn, og det angra vi sårt på. Den plassen må jo være konkurs og vel så det... Jaja, og i dag har jeg vært på jobb på sykehjemmet. Jeg er dausliten nå og må faktisk gå og legge meg for i det hele tatt å klare å komme meg på jobb i morra tidlig. Det var 17. mai'n sin tenker jeg. Men jeg fikk fett betalt da! ;)

0 kommentarer: