CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 27. mars 2008

Forlenget påske





På tirsdag kom Christina flyvende og benyttet sjansen til å samle noen av oss "gamlingene" blant danseintruktørene til lunsj på Solsiden! Det var kjempekoselig, og så kom Hildegunn og Helene også, og dem er det lenge siden jeg har sett!=) Bra initiativ, Christina! =) På onsdag skulle jeg egentlig gi blod, men man må jo være 100% frisk og blablabla, så det ble det lite av. Det er jo alltid noe som feiler meg, så jeg kan jo egentlig bare melde meg ut igjen, det kommer jo aldri til å bli noe av... Det som var fint var at da kunne jeg være med Katrine, Cilie, Line, Emma og Peik å gå tur!=) Turen gikk langs Ladestien med pause på toppen av Korsvika. Her ble alle plaget av meg og kameraet mitt, men såpass må de tåle! Ble så mange fine bilder, at! ;) Jeg stakk fra dem i djupvika fordi jeg skulle på middag på Tempe. Lillebroren til Nicho hadde bursdag, og vi feira med middag. Digg!=) Sånn som jeg ser det er det fortsatt påske! ;)

0 kommentarer: